Kirjoita blogipäivitys Honkapirttipäivästä. Kerro päivityksessä:- Otsikoksi: TVT6 Honkapirtillä
- Tunnisteet: tvt, työelämäodottaa, ryhmäytyminen
- Missä ja milloin olimme?
- Mitä teimme?
- Miksi teimme?
- Mikä päivässä oli parasta?
- Miltä oma luokka vaikuttaa?
- Keitä uuteen tiimiisi kuuluu? Miltä uusi tiimisi vaikuttaa?
- Miten itse vaikutin siihen,että kaikilla olisi ollut mahdollisimman mukava päivä?
- Lisää päivitykseesi jokin kuva (esim. ryhmäselfie tai jokin näistä kuvista. Kuvat löytyvät ryhmänne kansiosta.)
