tiistai 31. tammikuuta 2017

TOP: Asiakaspalvelu työssäoppimispaikalla

Olette päässeet kunnolliseen työnteon rytmiin työssäoppimisenne aikana. Näyttökeskustelut lähestyvät, joten on aika suunnata ajatuksia tarkemmin asiakaspalveluun. Tällä tai seuraavalla viikolla oppimispäiväkirjan lisäksi tehtävänä on kirjoittaa toinen blogikirjoitus, jossa vastaatte kokonaisilla virkkeillä seuraaviin kysymyksiin:

  1. Minkälaisia asiakaspalvelun tehtäviä olet työssäoppimispaikallasi tehnyt?
  2. Mainitse kolme asiaa, jotka ovat mielestäsi tärkeitä asiakaspalvelun työntekijällä.
  3. Miten voit omalla työpaikallasi valmistautua myyntitilanteeseen tai asiakkaan kohtaamiseen? Mitä ennakoivia toimia siis teet?
  4. Minkälainen on mielestäsi tehokas myyjä? Mitä tehokkuuteen kuuluu?
  5. Minkälaisia palvelun haasteita olet kohdannut työssäoppimispaikallasi?
  6. Minkälaisia sisäisen markkinoinnin muotoja työpaikallasi käytetään?
  7. Miten kestävä kehitys näkyy työpaikkasi toiminnassa? (Voit vastata esimerkiksi ottamalla kuvia.) 
Otsikoksi Asiakaspalvelu työssäoppimispaikallasi (esim. Asiakaspalvelu Forssan Prismassa), tunnisteiksi aspa, oppimispäiväkirja, top ja työssäoppimispaikkasi nimi.

Huom!
  • Kun tekee kunnolla tämän tehtävän, on näyttökeskustelussa helpompaa!
  • Työssäoppimisen läpipääsyn vaatimuksena on ennalta määrätyn tuntimäärän lisäksi se, että olette pitäneet joka viikko työssäoppimispäiväkirjaa tehneet myös muut työssäoppimistehtävät (tähän mennessä tämä). Siksi viimeistään nyt kannattaa alkaa kirjoitella siitä, mitä olette tehneet tähän mennessä. Jokaisesta viikosta pitää olla oma kirjoitus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti